Εννοείται ότι όλα αυτά τα χρόνια κρατούσα τους τόνους χαμηλά και έκανα ότι δεν καταλάβαινα επειδή λυπώμουνα έναν βιοπαλαιστή που είχε να θρέψει 3 στοματα.Και φυσικά αυτός δεν λυπώτανε εμένα που σήκωσα στις πλάτες μου το βάρος της κρίσης την ώρα που οι Σαμαράς και Βενιζέλος και Στουρνάρας δεν συνησφέρανε σε τιποτα.Απλως βάλανε εμένα να πολεμήσω σα λιοντάρι προκειμένου να σώσω αυτά που οι ίδιοι διαλυσανε.Και φυσικά τα γεγονότα με δικαιωσαν.Και Κρατησαν την ζωή την δικια μου σε ένα επίπεδο ενώ την ζωή του θυρωρού την εξαθλίωσαν..Αφού την ώρα που εγώ πολεμούσα για να σώσω την χώρα και τον εαυτό μου αυτος απλώς έβλεπε τηλεόραση και πετούσε σκουπίδια και.. έκανε μικροβαψιματα..Συνήθως οι θυρωροί είναι θρασύδειλοι γιατί τά βάζουν με τους κατοίκους που τους θεωρούν ακίνδυνους και στέκονται σούζα μπροστά σε αυτούς που τους έχουν για επικίνδυνους...Έστω και αν οι ακίνδυνοι τους φέρθηκαν καλά ενώ οι επικίνδυνοι τους ΦΕΣΩΣΑΝΕ.

ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΧΟΜΠΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΒΙΒΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΗΣ Η ΦΙΛΟΣΦΙΑΣ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΤΛ..ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ,,,ΕΝΩ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΣΟΥ -ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΣΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥΣ[ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ]  ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ  ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ κ.τ.λ] ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΟΜΠΥ ΑΝΟΗΤΟ...ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΕΠΙΔΙΔΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΚΛΗΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΤΗ ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ ..ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΙΤΩΝΕΣ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΣΕΒΟΤΑΝΕ ΤΟΝ ΜΟΧΘΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΜΑΓΑΖΙΑ]-ΖΩΤΙΚΗΣ[ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ-......ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ Η ΙΔΙΑ ΑΠΛΩΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΧΟΜΠΥ...ΤΕΛΙΚΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΩΣ ΕΞΗΣ=[[Ενα παράξενο είδος θείας δίκης συνέβαλε στο να γεμίσει η περιοχη με ναρκομανείς...Τότε αυτη  έκανε συνεχώς αιτήσεις στο υπουργείο Δ.Τ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ  ΔΙΩΞΟΥΝΕ.Και φυσικά ο υπουργός απέριπτε τις αιτήσεις αυτης της ΕΓΩΠΑΘΟΥς ΓΥΝΑΙΚΑΣ προβάλωντας ως επιχείρημα το ότι πρόκειται περι ανθρώπων αρώστων που έχουμε χρέος να τους προστατεύσουμε.

Σχόλια